მწარეს ბლოგი

chez moi

Healing!

on დეკემბერი 24, 2011

წინა პოსტის შემდეგ, უსამართლობა იქნება არ გითხრათ, ახლა როგორ ვარ! Where to start from?! ერთი რამ ნათელია, Drama queen ყოველთვისაც ვიყავი და თან როცა რეალური პრობლემები დამიგროვდა, თავი მარტო ვიგრძენი და ა.შ ჩემი სულიერი სიმშვიდე სადღაც უგზო-უკვლოდ გაუჩინარდა! სულიერ სიმშვიდეს ვინ ამბობს, თითქოს მე თვითონ გავქრი და სადღაც წავედი! ზოგადად, ჩემს თავს ძლიერ პიროვნებად ვთვლიდი და საკუთარ ღირსებად ის მიმაჩნდა, რომ კრიტიკულ მდგომარეობაში საღ გონებას ყოველთვის ვინარჩუნებდი! აი, ეს ვარ რეალური მე! ის ხათუნა, რომელსაც მე ვიცნობდი, პრობლემებს ასე უმკლავდებოდა! ჰოდა, ვერაფრით გამიგია, ეს დეპრესიული, ცხოვრების ხალისდაკარგული, ხელებჩამოშვებული ადამიანი ვინაა და საიდან მოვიდა?! წინა შაბათს, რეალურად, საწოლიდან არ ავმდგარვარ საერთოდ!.. არაადეკვატური ხარო, ამას წინათ მითხრეს! მართალიცაა! მართლა არანორმალურად ვრეაგირებდი რაღაცეებზე!

უცნაური კი იცით რა არის, ყველა ჩემს ახლობელ-მეგობარზე უკეთ ის ადამიანი მიხვდა, რომ ცუდად ვიყავი, ვისთანაც, რეალურად, მარტო საქმე უნდა მაკავშირებდეს და ყველაფერი გააკეთა, თავისი შესაძლებლობების ფარგლებში, იმისათვის, რომ დამხმარებოდა, ისე, რომ მე არ მითხოვია! ანუ, რაზეც მეგობრებს ვუსაყვედურესავით, წინა პოსტში, თქვენით როგორც ვერ მიხვდით-თქო, მან დაინახა! That was kinda weird and… very, very nice, actually! ვიცი, მადლობის გადახდის საშუალებას არასოდეს მომცემს და, საბედნიეროდ, არც ამ პოსტს ნახავს ოდესმე, მაგრამ ყველაფერი ეს ჩემთვის ძალიან ბევრს ნიშნავდა!

მოკლედ, ყველაფერი იცვლება! ერთ რამეში დარწმუნებული ვარ, There are people, who will keep me sane and put together, whenever I need! ჩემი მეგობრები ჩემთან არიან და ისინი ყველაზე კარგები არიან მსოფლიოში! 🙂 ეს მივიღე რამდენიმე დღის წინ:

იმის პირობაც მივიღე, რომ რამდენიც არ უდა “გავჭედო”, ამიტანენ! And I’ll still be loved! საკუთარ თავს კი აუცილებლად ვიპოვი! I will act and won’t cry! ყველაფერს დავძლევ, რაც არ უნდა მოხდეს! ბოლოსდაბოლოს, არავის აქვს იმაზე მძიმე ტვირთი, ვიდრე ზიდვა შეუძლია და ყველა ადამიანმა რომც მიმატოვოს, მარტო მაინც არ ვიქნები! შემდეგისთვის, თუ ცუდად ვიქნები, ვიცი, სად უნდა წავიდე და ვის შევთხოვო დახმარება!

ყველას დიდი მადლობა გამხნევებისთვის! That means a lot!

2 responses to “Healing!

  1. Lilu ამბობს:

    მე ვფიქრობ, საკუთარ თავს არავინ კარგავს, უბრალოდ დგება მომენტი, როდესაც უბრალოდ ასე ფიქრობ, გარკვეულ გარემოებათა გამო! you are great and very strong! I’m proud of you 😉 :*

    • unaamarga ამბობს:

      უბრალოდ, ზოგჯერ ისე იქცევი ადამიანი, გიკვირს საკუთარი თავისგან! რაღაცეებზე შეიძლება “არანორმალური” რეაქციები გქონდეს! მთავარია, ეს დროებითი იყოს!

      I love you! :*

კომენტარის დატოვება

